De wereld van webontwikkeling

Aangezien onze kleine programmeurs al ervaring hebben met twee op blokken gebaseerde codeertalen, is het tijd om soepel in de wereld van het daadwerkelijke programmeren te stappen door een vergelijking te maken met wat ze weten. Tijdens het eerste niveau voeren de kinderen de diepte van concepten in zoals een "browser" en & quot; ontwikkelomgeving & quot; en vertrouwd te raken met de webspecifieke programmeervoorwaarden.  Onze belangrijkste focus op dit niveau is om de kinderen vertrouwd te maken met de browsertechnologieën HTML en CSS en echt zelfvertrouwen te krijgen dat ze weten wat en hoe Te doen. Na het voltooien van dit niveau hebben de kleine programmeurs alle benodigde kennis en vaardigheden om een ​​website te maken over elk onderwerp waarin ze geïnteresseerd zijn.                                                                                                                                                                                                                  Om betere resultaten te behalen, zijn alle lessen in het niveau projectgericht. Op deze manier, door de theorie die ze in de praktijk leren direct toe te passen, versterken kinderen hun theoretische kennis en begrip en leggen ze de basis, die noodzakelijk is voor hun toekomstige ontwikkeling. 

Certificaat

Certificates Mindhub

De student ontvangt een certificaat voor elk voltooid niveau.

Bonus punten

500 punten

Elke voltooide module levert je 100 punten op en het volledige niveau 500 punten.

Hulpmiddelen

css-html

Enkele van de instrumenten en programmeeromgevingen die de studenten op dit niveau gebruiken.

Aangedreven door

Telerik Academy

Dit niveau wordt uitgevoerd op het leerplan en de materialen van de Telerik Academy School.

Boards

Niveau = 4 Modules

Location

een module = 4 Klasse

Time

Klasse = 120 minuten

Inschrijven

100 PUNTEN

Module 1 - Laten we onze eerste website maken!

n deze fase van het programma hebben kinderen al de vaardigheden om vrijelijk functies te gebruiken en de juiste codelogica te bouwen om de gewenste resultaten te bereiken en de doelen van eenvoudige projecten te bereiken, dus het wordt tijd dat we jonge leerlingen uitdagen om complexere en gedetailleerde projecten. In het derde onderwerp spelen jonge ontwikkelaars schattenjacht om codefouten te vinden die bugs zouden veroorzaken en de goede werking van de app zouden verhinderen.

onderwerpen

  1. Inleiding tot de wereld van programmeren
  2. Anatomieles: waar is het brein van HTML?
  3. Elke website moet ... afbeeldingen hebben
  4. HTML is als het maken van een sandwich!

100 PUNTEN

Module 2 - Kunstenaar zijn ...

In de eerste les van deze module maken kinderen kennis met de concepten van "computerprogramma", "programmeren", "ontwikkelomgeving" enbrowser  die een basis vormen voor al het toekomstige leren. De volgende drie onderwerpen introduceren de basisstructuur van HTML en kinderen leren de termen "tag" en "attribuut". Tijdens het laatste onderwerp van de module moeten de jonge ontwikkelaars een webpagina maken met alle componenten die in de module zijn bestudeerd. 

onderwerpen

  1. Elke website moet ... links hebben
  2. Hoe doen de programmeurs het?
  3. Een korte geschiedenis van teamwerk
  4. Elke website moet ... knoppen hebben

100 PUNTEN

Module 3 - Wij zijn webdesigners!

Tijdens de eerste twee onderwerpen van de module gaat de introductie van de belangrijkste tags en attributen in HTML door, en de kinderen creëren de basisstructuur van de website, waarop ze tot het einde van het niveau zullen werken. De tweede helft van de module introduceert zowel CSS als basiskennis van kleuren, lettertypen en afbeeldingen, die ook veel worden gebruikt in andere domeinen dan webprogrammering. 

onderwerpen

  1. Terug naar de basis
  2. Computers kunnen praten!
  3. Les Biologie: Hoe HTML ontleden?
  4. Laten we een omslag maken!

100 PUNTEN

Module 4 - Kleuren als meesters

 Het eerste onderwerp van de module zet de introductie van de hoofdtags in HTML voort, terwijl de kinderen het project vanuit de vorige module blijven ontwikkelen en upgraden. Op deze manier hebben we de mogelijkheid om dieper in te gaan op CSS-styling en om de goede praktijken te demonstreren bij het maken van een project dat de organisatie van meer dan één map of bestand vereist. 

onderwerpen

  1. Kunnen we CSS misleiden?
  2. CSS is gewoon een constructeur!
  3. Animatieregisseurs worden
  4. We hebben zoveel geleerd!